NĖRA abejonių, kad madingai apsirengę geriau atrodome ir labiau savimi pasitikime. Dailūs papuošalai ir aukso vėriniai 'padailina' mus. Tinkami drabužiai paslepia kai kuriuos figūros trūkumus ir net išryškina patrauklius bruožus. Apranga taip pat turi reikšmės kitų požiūriui į mus. Apie ką trumpai ir rašome www.tikman.lt blog'e.
Bet yra ir tamsioji mados pusė, kurios nevalia ignoruoti. Pirkėjus gali apimti drabužių pirkimo manija. Juk dizaineriai be perstojo kuria naujus stilius. Ir ne veltui: modelių namai, drabužiams ir papuošalams greit išeinant iš mados, gauna daugiau pelno. Anot dizainerės Gabrielės Šanel, „mada yra tam, kad taptum nebemadingas“. Taigi neapdairus vartotojas gali jaustis privaląs pirkti naujus drabužius vien tam, kad neatsiliktų.
Kitas pavojus — subtili reklamos įtaka. Madų agentūros išleidžia milijonus dolerių savo gaminių reklamai, dažnai vaizduojančiai laimingą gyvenimą, kuriuo tariamai džiaugiasi vilkintys jų drabužiais ar pasidabinę jų papuošalais. Šių reklamų poveikis labai stiprus. „Paaugliui neturėti madingų batų — didžiausia nelaimė“, — sako vienas mokytojas iš Ispanijos.
Mielieji, www.tikman.lt mėgsta grožį, bet myli saiką :)